Tuesday 3 March 2015

Testimoni Bio Velocity Sleep Mate - Strok

Testimoni Bio Velocity Sleep Mate Terhadap Pesakit Strok


Pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate sangat sesuai digunakan oleh pesakit strok. Ramai pesakit yang menggunakan dan telah menampakkan kesan yang positif. Salah seorang dari mereka adalah En Zainuddin yang telah disahkan strok pada pertengahan tahun 2013.

Sejak diserang strok emosi En Zainuddin sering terganggu. Beliau menjadi seorang pemarah, tertekan disebabkan keadaanya yang tidak boleh bergerak langsung..

Selepas menggunakan Pelapik Tilam Bio Velocity Sleep Mate selama seminggu, Alhamdulillah dengan izin Allah tangan dan kakinya boleh bergerak kembali. Emosi semakin stabil dan tak kuat marah-marah. Yang paling seronok, beliau dah boleh mengunyah dan minum pakai straw.

Cara merawat menggunakan Pelapik Tilam Bio Velocity Sleep Mate ni sangat mudah. hanya perlu balut atau alaskan untuk dijadikan alas berbaring. Gelombang Velocity Sleep Mate ni boleh menembusi kulit dan mampu membantu memperbaiki tahap kesihatan anda.

Sekiranya anda mengalami simptom-simptom seperti sakit kepala, mengantuk, nak muntah atau lain-lain gejala. Jangan risau. Teruskan penggunaan kerana ia menunjukkan kesan tindakbalas dan proses penyembuhan sedang berlaku. Kesannya bergantung kepada penyakit yang dialami.

Dapatkan harga termurah Bio velocity Sleep Mate bagi tahun 2015.
FREE POSTAGE
FREE GIFT

Call/SMS/WA:
013-3496050
( cod bvsm sekitar AEON AU2, Kg Baru, Kg Dato Keramat, Wangsa Maju, KL, Kota Tinggi, Kuala Krai, Gua Musang )


No comments: