Tuesday 7 April 2015

PREMIUM BEAUTIFUL FABRIC - TEKNOLOGI AKWETEK DAN AKWADYNE

PREMIUM BEAUTIFUL FABRIC - TEKNOLOGI AKWETEK DAN AKWADYNE


Bangun pagi ni, baru teringat lupa jemur my BFF yang basuh malam tadi. Alamak, memang tak selesa la jawabnya harini kalau tak pakai Premium Beautiful ni. Tapi saja jer tadi raba-raba PB yang tersangkut kat kerusi bawah aircond. Rasa nak melompat bila raba-raba, Long Bra, Girdle semua kering...waaa...best sangat-sangat..

Terus sarung dan dengan confident jer keluar kerja...Nilah kebaikan Premium Beautiful brbanding corset yang lain. Dengan fabrik Akwatek dan Akwadyne ni memang cepat sangat kering. Anginkan kat kipas tak sampai 2 jam dah kering. Fabrik ni juga yang igunakan oleh penyelam dasar laut. alamak, kita pakai baju penyelam, tapi tak menyelam pun..berjalan jer!!!

APA ITU AKWATEK DAN AKWADYNE

Premium Beautiful dibuat dari fabric Akwatek dan Akwadyne yang berkualiti tinggi dan dijamin tahan bertahun-tahun lamanya. Secara umumnya, fabic bersifat Akwatek dan Akwadyne memberi keselesaan luar biasa yang boleh merubah mengikut keadaan samaada dalam cuaca panas atau sejuk.

KEUNIKAN DAN KEISTIMEWAAN FABRIK AKWATEK AN AKWADYNE

- Kadar penyerapan yang baik dan mengalihkan kelembapan seperti air, bau dan wap
- Berubah mengikut keadaan iklim dan cuaca
- Penyejukan semulajadi dalam keadaan panas
- Memanaskan badan dengan selesa semasa cuaca sejuk
- Kuasa penyerapan toksid keluar dari tubuh badan

PERBEZAAN FABRIK BIASA DENGAN FABRIK PREMIUM BEAUTIFUL
 (AKWATEK & AKWADYNE) 



PAKAIAN DALAM MELANCARKAN PEREDARAN DARAH

Rekabentuk Strereoskopik Sinar Infra Merah jauh berdasarkan potongan badan manuisa berfungsi mendorong peredaran darah danmeningkatkan kadar metabolisma dengan cepat. Bila kadar metabolisma meningkat, darah bejalan dengan lancar dan banyak la lemak-lemak yang dibakar dengan cepat...maka, makin cepat la SLIM uollsss!!!

Nak cepat kurus dengan cara mudah, cepat dan selamat??

Call/SMS/WA:
013-3496050

#freefitting
#premiumbeautifulexpert
#premiumbeautifulwangsamaju
#premiumbeautifulsetiawangsa

No comments: