Thursday 30 July 2015

Tak Selesa dan ketat Pakai Corset Premium Beautiful

Susah nak ke tandas bila Pakai Corset Premium Beautiful


Memang susah nak pakai Premium Beautiful ni. Lagi-lagi bila lepas membuang air. Susah nak tarik. Ketat sampai berpeluh-peluh jadinya...
Ya ALLAH, kesiannya..

Ini la  message yang saya dapat dari customer yang pernah fitting pb dengan saya sebelum ni..lepas fitting dia KIV dulu cakap nanti dia akan call semula kalau nak..rupa-rupanya dia beli dengan kawan baik dia..

Pakai PB ni memang KETAT dan TAK SELESA kalau bukan size yang SESUAI dengan kita. 

Macamana nak dapatkan Premium Beautiful dengan size yang tepat dan selesa?

Pastikan anda membeli melalui agent yang memang terlatih dan aktif.. Memberi size dan perkhidmatan terbaik untuk anda...Sebab PB ni bukan macam beli bra di pasaraya ye. Beli sekali, rosak beli yang lain. Premium Beautiful ni pelaburan paling berbaloi sebab 'lifetime warranty'...sepanjang hayat..boleh pakai dari anak dara, nak kahwin, bersalin anak pertama sampai ke bongsu..memang sarung pb ni jer..Bila rosak boleh hantar repair, PERCUMA ajer!!!Bagi je PB ni semua ke agent yang kita beli dulu nanti dia akan sberikan service sepanjang hayat uollss!!



Nak pakai Premium Beautiful, boleh contact akak sebab akak salah seorang agent bertauliah dan diiktiraf..Nak dapatkan Premium Beautiful dengan harga istimewa, contact akak sekarang..

SMS/WA:
013-3496050

No comments: