Friday 14 August 2015

Cara Berpantang dengan Bengkung Moden Premium Beautiful

Bagaimana Cara Berpantang Dengan Bengkung Moden @ Premium Beautiful



Ramai orang berpantang dengan bengkung Moden @ Premium Beautiful Corset ni. Lagi cepat, kemas dan selamat. Tapi waktu bila kita boleh mula pakai bengkung Moden ni yea?? Kat sini akak nak share cara dan waktu yang paling sesuai untuk pakai Bengkung Moden ni.

Untuk ibu yang bersalin secara biasa (normal) 

Sarung waist nipper sebaik sahaja lepas bersalin. Lepas 2 minggu atau bila luka jahitan bahagian bawah tu dah kering dan dah sembuh boleh la sarung long girdle sebab macam ngeri la pulak kan lepas-lepas kena gunting kat situ terus nak pakai long girdle. Tapi ada jer yang berani hari ke 3 dah pakai long girdle tu dan hasilnya memang luka kesan jahitan tu memang cepat sembuh dan air bisa dan darah nifas memang banyak sangat keluar. Ringan jer rasa badan.

Untuk ibu yang bersalin secara Pembedahan ( Ceasar )

Pastikan luka jahitan di bahagian perut kering baru pakai waist nipper. Biasanya lepas 2 minggu dah boleh pakai waist nipper bergantung pada orang juga. Selepas sebulan dab boleh pakai satu set PB. Berdasarkan pengalaman, memang banyak testimoni mengatakan luka kesan pembedahan akan lebih cepat sembuh kalau kita cepat pakai waist nipper. 

Masa mula-mula pakai waist nipper cuma letak saja waist nipper tu kat atas perut supaya FIR pada waist bekerja untuk mengeringkan luka jahitan pembedahan. Bila dah kering dan boleh la hook waist dan pakai betul-betul..

Memang sangat MUDAH dan sangat BERKESAN berpantang dengan Premium Beautiful. Sampai anak nombor 10 pun boleh berpantang dengan PB ni.Uppss..ramainyer...

Sebab SET BERPANTANG PB tiada EXPIRED DATE tau...
Lifetime Warranty pulak tu...

PENTING: Waktu terbaik untuk dapatkan kembali bentuk asal adalah ketika berpantang 44 hari sebab masa tu badan dan perut kita lembik lagi..Ditambah pulak dengan pemakanan terkawal.Premium Beautiful bantu untuk 'lock' lemak kesan menggeleber dan hilangkan kesan stretchmarks sekali..

Nak tau details bleh pm or whatapps
 013-3496050



No comments: