Friday 8 April 2016

Rawatan Bagi Masalah KEGUGURAN

GIRDLE PREMIUM BEAUTIFUL untuk elakkan KEGUGURAN berulang kali


Ya Allah, rupa-rupanya bukan akak sorang jer yang di uji dan ada pengalaman keguguran sampai 3 kali. Ujian yang sama dialami oleh Yana, sahabat akak yang tinggal di Terengganu dan berkhidmat di sebuah institusi kewangan di sana.

Tak dapat dikenalpasti punca keguguran berulang. Doktor cuma menasihatkan agar mencari girdle yang dapat membantu untuk kuatkan rahim dan kandungan. Sejak dari itu, yana mula mencari maklumat berkaitan girdle. Dan terjumpa entry berkaitan Long Girlde Premium Beautiful dapat membantu menguatkan rahim.

Beliau terus hubungi agent Premium Beautiful Expert dan dapatkan penerangan dan size yang sesuai dengan beliau. Alhamdulillah, lepas 3 bulan pakai Premium Beautiful Corset, beliau disahkan hamil dan alhamdulillah bayi comel Ajwad selamat dilahirkan.

Nak tau macamana PREMIUM BEAUTIFUL bantu untuk elakkan KEGUGURAN?

Sebab Girde yang disulam dengan benang ber FIR ni dapat membantu menaikkan dan menstabilkan kedudukan rahim serta membantu proses pelekatan janin supaya tidak mudah jatuh.

Petua orang lama, naikkan peranakan dengan cara berurut. Zaman sekarang ni, memang susah sangat nak jumpa tukang urut terutamanya macam akak yang tinggal di ibu kota ni.
Jadi, dengan hanya pakai girdle dapat bantu naikkan peranakan, alhamdulillah sangat-sangat. Tak perlu susah-susah cari bidan, nak bagi orang yang kita tak kenal untuk sentuh-sentuh badan kita. Malu jugak kanπŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰...
Urut dengan bidan moden long girdle PB ni je la..


Apa yang menarik dengan bengkung Premium Beautiful ni, bila dipakai masa berpantang akan lagi mempercepatkan pengeluaran darah nifas dan air-air bisa. Badan pun jadi segar dan bertenaga. Bentuk badan? Tak payah cakap la. Dia cepat membantu untuk 'firm' kan semula perut kita yang menggeleber dan pudarkan kesan stretchmark yang ada.

Alhamdulillah, Premium Beautiful bantu kuatkan rahim dan kandungan Yana. Akak pun rasa terkesan dengan kebaikan Premium Beautiful ni. Sebab mempunyai masalah yang smaa macam Yana, peranakan jatuh.

Untuk anda yang ingin hamil, akak doakan semoga Allah perkenankan doa kita dan jangan putus asa. Alternatif hamil dengan Premium Beautiful, in shaa Allah, akak bagi harga istimewa pada anda semua.

Call/Whatapps:
Ckin Ali


No comments: