Monday 19 February 2018

COD Herba Maharani Setiawangsa / Keramat, AEON AU2

COD Herba Maharani Setiawangsa / Keramat, AEON AU2


Cuti Raya China tiga hari ni penuhkan jadual bersama keluarga dan dalam masa yang sama bussiness tetap jalan. Jumaat tu, ada kelas kat GOMBAK. Seronok kelas petang tu sebab kak kin dapat belajar cara nak buat Video. pergh, tak sabar nak apply ilmu ni.

Terima kasih sifu, CDM Kak Salleha Roslan dan suami, Tuan Halmie,  sentiasa beri tunjuk ajar pada kami. Kelas belajar cara nak buat video bersama Diamond seperjuangan.



Bersama DSM Zazalina, DSM Norharyani dan suami, Tuan Guru kami Tuan Halmie, CDM Salleha Roslan dan i am me.



Lepas balik dari kelas, Kak Kin sempat lagi hantar Herba Maharani, Bio Seleza dan Min kaffe ke Ampang. MRR2 tak sesak, sekejap je dah sampai. Setiawangsa ke Ampang cuma 15 minit jer.

Sabtu esoknya pula, keluarga kak kin datang dari kampung, Kota Tinggi. Seronok Faarish jumpa sepupu dia.



eh! sama pulak baju sepupu dua orang nih.


Ahad tu, mereka dah gerak ke Cameroon. Ingatkan nak ikut sekali tapi memandangkan isnin tak minta cuti, maka duduk di rumah sambil melayan anak dan customer la jawabnya.



Jom, saya bawa pergi Cameroon.


Rezeki jugak, petang tu kak kin dapat whatapps dari Customer di Wangsa Maju minta hantarkan sekotak Herba Maharani. Jadi, kak kin siap-siap bersama PA cilik ke Wangsa Maju untuk COD Herba Viral ni.

Alhamdulillah, setiap hari ada jer permintaan Herba Maharani. Apa ke hebatnya Herba Maharani ni sampai tiap-tiap hari orang cari?

Majoriti pelanggan kak kin 99.9% nak makan Herba maharani untuk ikhtiar hamil. Bila kak kin viralkan kisah kak kin berjaya hamil hanya dengan sekotak Herba Maharani, makin ramai yang bertanya dan kak kin kongsikan untuk panduan bersama. InshaALLAH, mesti ada rezeki kalian juga denga izin ALLAH.



Saya temankan Umi saya hantar barang


Untuk pengetahuan semua, kak kin memang buat perkhidmatan penghantaran Herba Maharani sekitar Keramat, Setiawangsa, Wangsa Maju dan kalau ada area Batu Caves, Ampang atau Gombak yang nak kak kin hantarkan, boleh hubungi kak kin awal sikit supaya kak kin boleh aturkan masa penghantarannya nanti yea.

Selain dari Herba Maharani, Kak Kin ada juga mneyediakan perkhidmatan penghantaran semua produk hebat Sahajidah Hai O Marketing seperti:-

Premium Beautiful Korset
Bio Velocity Sleep Mate
Bio Seleza
Krim Bio Ever
Min Kaffe
Shake Me
Min Cha
EziClean
dan macam-macam lagi

Nampak tak, sambil teman Umi dia hantar barang, sempat lagi anak soleh ni berangan.




Ya ALLAH, bertuah dan bersyukur sangat ALLAH anugerahkan anak sesempurna dan sebaik ini. Kak Kin doakan awak yang dalam usaha untuk hamil, moga ALLAH perkenankan. Awak nak ikhtiar dengan Herba Maharani, boleh whatapps kak kin kat nombor bawah ni.


#TopAgentHerbaMaharani

No comments: