Monday 12 July 2021

Tips Mudah Hamil Walaupun Period Tak Teratur, Mesti Cuba Sekotak Herba Maharani yang power ni.

Tips Mudah Hamil Walaupun Period Tak Teratur, Mesti Cuba Sekotak Herba Maharani yang power ni.

Masa mula-mula nak mengandung dulu pun, selalu risau sebab kak kin ni memang keturunannya period tak teratur.

Tapi serius terkejut, bila makan sekotak Maharani terus boleh mengandung. Bukan sekali tapi kedua-dua anak kak kin ni memang makan sekotak Herba Maharani terus Allah beri izin untuk mengandung. Walaupun period tu memang tak kunjung tiba sampai 3 bulan masa tu, sebelum mengandung anak pertama. Lama kan. Tapi bila buat UPT, satu garis je. Kecewa sebab kita kan memang berharap sangat nak ada anak kan.

Yelah, dah 4 tahun menunggu. Lepas tu period pulak tak betul. Memang rasa down jugak. Lepas tu kawan-kawan dan adik beradik semua baru kahwin dah ada anak. Tertanya-tanya dalam diri macam-macam persoalanan. Alhamdulillah, Allah jawab dengan penuh kasih sayang asbab ikhtiar dan doa dari arwah mak, dan keluarga akhirnya berjaya hamil walaupun masa tu kami ni pasangan jarak jauh. Suami di Pahang, kak kin di Kuala Lumpur. Alhamdulillah, perancangan Allah itu terbaik buat hambanya.

Apa yang buatkan Kak Kin nak berkongsi sangat tentang kehebatan Herba Maharani, sebab ada 5 Ramuan dia yang sangat membantu untuk menyuburkan dan mempercepatkan peluang untuk hamil.



Dan harga Promo Herba Maharani PKP 3.0 ni,

Sekotak cuma RM99 sahaja
Normal price : RM129

Nanti dulu!!!!!!

Kalau 2 kotak lagi murah
Cuma RM170 sahaja.

Nak 1 atau 2,
Boleh whatapps dekat link ni
wasap.my/60133496050/maharaniPKP3.0

Cepat, sementara stok masih ada.



No comments: