Tuesday 19 May 2015

Income Jual Pakaian Dalam RM5,000 Sebulan???

Side Income Jual Pakaian Dalam RM5,000 Sebulan???


 Jual Pakaian Dalam Income RM5,000 Sebulan? Betul ke? Pakaian dalam apa??? Mestilah pakaian dalam superbrands Premium Beautiful Corset kami
yang jadi viral TSUNAMI PB tu...

Tengok ni dah ada bukti depan mata..

Teruja dengan semangat ibu muda ni. Dengan anak kecil, tiada pengasuh..
tapi tekad nak ubah cara hidup dan tingkatkan taraf ekonomi keluarga.
 Tekad untuk berniaga dengan Top Leaders Circle dan Alhamdulillah...hasilnya..
Beliau sangat terkejut bila check baki dalam akaun RM4, 878.31. Mana tak terkejut, RM 5,000 tu lebih dari gaji hakiki suami. Ya ALLAH, belum campur lagi untung runcit yang hampir RM5,000 hasil jualan semua set Premium Beautiful yang sangat laku keras macam goreng pisang panas tu.
Seorang lagi surirumah yang mencari pendapatan sampingan yang merasa tempias akibat GST. Memang takkan duduk diam la kan. Kena cari juga punca pendapatan untuk membantu meningkatkan taraf ekonomi keluarga. Juga memilih berniaga bersama Top leaders Circle..
Pendapatan bulan pertama dah mencecah sehingga RM4,174.98 dan dalam masa yang sama dapat keuntungan runcit sebanyak RM5,000 dengan terjualnya semua set ditangan.

Subhanallah..Memang mudah sangat nak berniaga bila ada mentor yang ajar dan tunjukkan jalan. Cuma buat dan tiru je apa yang mentor buat,Nak berjaya, mesti belajar dari orang yang dah terbukti berjaya. Sekarang cuma perlukan semangat yang kuat untuk cabar diri untuk BUAT!
Sebenarnya bukan RM5k jer, nak dapat RM10k, RM100k dan infiniti pun boleh..
Sebab dalam bussiness ni, income memang kita sendiri yang tentukan..




Percaya tak, bukan sahaja dapat income RM5,000 sebulan, tapi dapat melancong secara PERCUMA tiket VVIP ke BANGKOK????





Jadi sesiapa yang berminat mengetahui lebih lanjut, jangan malu-malu hubungi akak untuk akak share kan peluang berniaga bersama TLC. Impian kami untuk bebas hutang, bebas berbelanja dan bebas masa.
 
Call/SMS/WA me now!!!!
013-3496050




No comments: