Monday 25 May 2015

Lelaki Pakai Premium Beautiful - Petua Atasi Perut Buncit Boroi

Lelaki Pakai Premium Beautiful - Petua Atasi Perut Buncit Boroi


Para suami bila tengok isteri semakin langsing menawan lepas sarung Premium Beautiful, jadi cemburu pulak.  Tiba-tiba dia cakap...
 " abang pun nak jadi smart jugak, takkanlah sayang sorang-sorang jer nak cantik.abang boleh pakai PB ni tak?? "

Dah tentu boleh. Abang-abang sado kat luar sana jangan risau. Lelaki pun boleh pakai Premium Beautiful Corset ni. Tapi bukannya pakai satu set PB ni. Cuma pakai Waist Nipper sahaja. Dengan memakai Waist Nipper atau Bengkung Moden Premium Beautiful Corset ni membantu kaum Adam selesaikan terutamanya masalah perut buncit dan boroi, sakit pinggang, sakit tulang belakang dan slip disc.

Faktor kesibukan bekerja dan tak sempat nak bersenam punca terkumpulnya lemak di bahagian perut. Dengan teknologi FIR yang ada pada Waist Nipper Premium Beautiful Corset ni membantu membakar kalori sama seperti anda bersenam. Mudah kan, sambil bekerja di pejabat sambil workout dengan hanya memakai waist nipper sahaja. Macam cik abang ni, siapa sangka dia sarung waist nipper kat dalam tu. Nampak kemas dan no more buncit kan..segak jer..


Selain dari itu, golongan yang sering melakukan kerja-kerja berat, memandu terlalu lama juga sering mengalami sakit belakang. Memang sangat sesuai sarung waist nipper untuk menyokong tulang belakang dan kurangkan kesakitan tulang belakang disamping mendapatkan postur badan yang baik.

Ini kerana pada waist nipper ni terdapat 7 batang tetulang keluli memori dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk. Tulang-tulang ini sangat lembut dan mengikut bentuk badan-keselesaan sepanjang hari.  ANDA tidak akan bongkok sehingga ke tua jika amalkan pemakaian bengkung. Sakit pinggang/belakang juga akan LENYAP juga dari badan.



Cangkuk 3 laras disisi untuk keselesaan badan dan mempercepatkan pembakaran lemak degil disini. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.
Perut menjadi kemas dan rata disini. Tetulang keluli ini juga lembut dan tidak menghalang aktiviti seharian seseorang.

Keistimewaaan bengkung Premium Beautiful ini diiktiraf sebagai satu-satunya corset terbaik sebagai rawatan dan penjagaan tulang belakang hinggakan mendapat pengiiktirafan oleh Pakar Tulang Belakang Antarabangsa. Ianya juga diiktiraf sebagai produk Superbrands dan mempunyai Lifetime Warranty...sepanjang hayat tu...



Dapatkan postur badan dan perut kempis abang sado dengan harga istimewa pada size terbaik dan dijamin selesa.

Call/SMS/Whatapps :
013-3496050


No comments: