Saturday 3 October 2015

Pengedar Utama Mineral Coffee Rawang - Aishah Sahdan

Pengedar Utama Mineral Coffee Rawang - Aishah Sahdan


Subhanallah, kopi kurus Mineral Coffee memang menjadi permintaan ramai sekarang. Bukan sekadar minuman memenuhi selera, bahkan dapat membantu mengurangkan pelbagai masalah kesihatan seperti kencing manis, darah tinggi, gout dan sebagainya.

Ramai yang bertanya macamana nak dapatkan stok Mineral Coffee. Susah betul nak cari. Memang Mineral Coffee ni tiada dijual di kedai biasa.  Kalau ada pun, ianya mesti dari agent berdaftar. Kalau tak, dikhuatiri stok bukan yang asli.

Berita baik untuk yang berada sekitar Rawang, boleh hubungi new agent Kak Aishah Sahdan. Beliau merupakan pengedar utama di kawasan sekitar Rawang, Bukit Beruntung dan kawasan berhampiran. Boleh berhubung terus dengan beliau di nombor di bawah.

Call/SMS/ WA:
018-9162357
( Aishah Sahdan )
www.aishahsahdan.blogspot.com


Beliau bukan sahaja menjual Mineral Coffee, tetapi boleh juga dapatkan produk hebat dari beliau seperti:-

Sabun Marine Essence
Set Kempis Perut ( Garlic Tablet dan Mineral Coffee )
Pelapik Tilam Bio Velocity Sleep Mate
Premium Beautiful Corset
Minyak Hitam JTX Gold 1000
Set kecantikan Cozuma
BB Plus Collagen
Biozone Food Purifier
Garam Buluh
Lacto-lite
Bio Ever Nano Cream
Sticker Jimat Minyak Kereta JTX Air Tracker
Dan macam-macam lagi.

Sekali dia memborong, sehari habis semua stok tu. Semua dah berpunya. Beliau memang pakar dalam mebantu sesiapa yang berniat nak kempiskan perut. Yang nak tau cara macamana nak habiskan semua stok tu dalam sekelip mata pun boleh tanya pada kak Aishah. Walaupun ada anak, bukan penghalang untuk beliau berniaga. Bahkan menjadi pendorong utama untuk beri keselesaan pada anak di masa akan datang.

Sempat lagi download ilmu macamana nak dapatkan RM14,600 masuk dalam akaun bulan depan, Tahniah kak Aishah. KIta sama-sama buat, sama-sama berjaya. AMIN.

Mulakan Tanpa Nanti..
Usaha Tanpa Henti..
Buat Sampai Jadi..
Confirm Puas Hati...


No comments: