Saturday 7 November 2015

Jual Premium Beautiful Dapat Melancong ke OSAKA Free!!!!!

Jual Premium Beautiful Dapat Melancong ke OSAKA Free!!!!!

Berita baik buat anda yang suka melancong. Dengan hanya pakai dan jual Premium Beautiful Corset anda dapat melancong ke serata dunia secara percuma dengan Top Leaders Circle.

Apa rahsianya? 

Sebelum akak kongsikan rahsianya, akak nak 'flashback' negara yang pernah di lawati secara PERCUMA jer dengan berbussiness bersama SHOM.

Perkongsian dari My Mentor CDM Salha Zain

2010. Switzerland. Negara pertama yang Salha lawati. Actually, inilah kali Salha pertama keluar negara untuk bercuti selain balik kampung di Singapore. Memang susah nak percaya, surirumah sepenuh masa dapat merasai percutian mewah di Switzerland. Memang SANGAT-SANGAT excited sebab nak pergi Europe. Negara yang ada banyak musim selain musim hujan, panas dan jerebu.



2010. Germany. Bersempadan dengan Switzerland, Salha sempat melawat ke Germany. Pegi tengok Rhine Falls dan Lake Titisee satu tempat yang famous dengan Cuckoo Clock Factory nya.



2011. Perth, Australia. Negara seterusnya yang Salha lawati ialah negara Down-Under. Memang tak pernah sangka boleh sampai ke sini. Dan sangat teruja, bila dapat lihat dengan mata sendiri haiwan-haiwan macam Kangaroo, Kaola yang sebelum ni hanya tengok kat Google sahaja.



2011. Hong Kong. Masa ni Salha dah makin seronok travel. Mula-mula memang always rasa takut-takut bila pergi negara orang tapi this time around, dah mula ada sense of adventure. Sebenarnya pergi negara mana-mana pun sama jer. Kena berani explore dan lagi best kalau kita always ada banyak $$$$ bila travel, rasa confident jer nak pergi masuk kedai mana-mana pun. Dan kat sini lah Salha first time beli designer bag, Louis Vuitton Multicolor Speedy. Kenangan…



2012. Ho Chi Minh, Vietnam. Actually Salha pernah sampai ke Vietnam ni tapi untuk urusan kerja. Memang tak sama, bila pergi oversea untuk kerja dengan pergi untuk berjalan makan angin. Lagi-lagi trip yang semuanya disediakan. Tiket Flight FREE, Hotel 5-Bintang, Makan 3 kali sehari semua HALAL dan duit shopping pun company bagi. So apa lagi, ke Benh Than ajer lah setiap hari.



2012. Guangzhou, China. I am not a fan of places like CHINA. Bukan apa, hygenic issue. Tapi so far semua itinerary yang company arrange semuanya ok. For this trip, ada satu kelainan berlaku, Salha dapat merasa river cruise menjelajahi Pearl River sambil menikmati keindahan lampu-lampu kat bandar ni. Other than that, kat sini ada tempat jual barang borong yang banyak orang kat Malaysia ni ambil dan jual balik. Harga asal memang jauh murah.



2012. Belgium. Yeay! Back to Europe. Memang favorite Salha nak jelajah Europe countries. Lagi-lagi F.O.C macam ni. Siapkan duit Euro dan get ready shopping barang designer. It’s cheaper dan ada tax rebate. Kat Belgium, paling best sebab dapat merasa the Original Belgian Waffle dan chocolate!



2012. Holland. Paling Salha ingat Kuekenhof dan bunga tulipsnya. MasyaaAllah. Cantik sangat rasa nak baring golek-golek kat ladang tulips tu. Holland juga best sebab ada macam-macam attraction like Volendam (kampung yang ada kincir angin tu), canal cruise, iamsterdam dan macam-macam lagi dah lupa.



2013. South Korea. Ingat Korea, ingat K-Pop. Memang bertuah sungguh sebab waktu gala dinner ada kumpulan K-Pop perform malam tu. Mujurlah husband akak ada sama. Hihi.



2013. London. Lama dah teringin nak pergi London, Alhamdulillah merasa jugak. Suka sangat London, especially Oxford Street dan Hyde Park dia. Eye of London pun ok jugak sebab view cantik.



2013. Paris. Oh Paree… Memang tak puas pergi sekali. Lagi-lagi Palace of Versailles sebab Salha ni memang minat sejarah lagi-lagi pasal French Revolution and the life of Marie Antoinette. The Lourve pun dah masuk sebab nak cari lukisan Monalisa yang famous tu, rupa-rupanya kecik jer.



2014. Gold Coast, Australia. Its actually my second time here, first time the year before I think, dah pergi bawak anak-anak datang sini main semua Theme Park yang ada. Yang bestnya kali ni, masuk semua theme park free dan siap ada special entrance lagi. Masuk sejam awal dari public dan breakfast dengan all the cartoon character. Also yang best Jet Boating. Kalau u ols datang Gold Coast, yang ni wajib naik!



2014. Shanghai, China. Another China place. One thing I like about Shanghai ni dia modern dan bandar dia BERSIH. No wonder its called Asia’s Manhattan. And kalau Saigon ada Benh Than, kat Shanghai ada AP Plaza untuk shopping barang harga borong.



2015. Hungary. Penuh dengan binaan dan istana lama. Breathtaking view everywhere we go.



2015. Austria. Negara kelahiran Mozart dan filem legenda “The Sound of Music”. Satu pengalaman yang sangat best dan mewah.



2015. Ho Chi Minh, Vietnam – PART II. Kali kedua pergi. Mula fall in love dengan makanan orang Vietnam, terutama Phur dan Bhan Mi. Sampai hari-hari pegi makan benda sama. Also their local coffee. Trung Nguyen Creative No.8. Meletop sedap!



Selain tu, Salha pun dah jejakkan kaki ke Doha, Qatar, Brunei dan Singapore. Almost pergi ke Bangkok, Thailand baru-baru ni, tapi tukar trip pergi Vietnam sebab waktu tu baru lepas ada letupan bomb.


Subhanallh!!! Setahun sampai tiga kali ke luar negara dan bukan negara yang calang-calang tau. Trip VVIP gitu.  Cuma bawa diri dan duit poket jerrr..

Macamana Nak Dapatkan Free Trip Melancong Seluruh Dunia?

Sebenarnya semua trip melancong ni ialah insentif dari bisnes online PREMIUM BEAUTIFUL. Setiap trip ada sales target yang tertentu, dan perlu capai sales target. Sama jer macam kalau kita kerja kan ada KPI? Kalau capai KPI kita, mesti Company bagi bonus 8 bulan gaji kannnn. 

Macam Bussiness SHOM ni pulak, BONUS memang CONFIRM dapat setiap bulan. PLUS, bila ada CHALLENGE untuk FREE TRIP 5-STAR ni, bonus dapat, tiket melancong pun dapat.

Jadi, KALAU ANDA MEMANG SUKA MELANCONG. Bisnes ni sebenarnya is like a DREAM JOB. Kita tahu kita memang kena kerja keras, dan alangkah bestnya bila ganjaran kerja keras kita bukan setakat BONUS BESAR tapi dapat MELANCONG PERCUMA ke serata DUNIA.
NEXT TRIP InsyaaAllah akan ke OSAKA, Jepun. 
 



Jika anda nak ikut ke OSAKA, hubungi akak untuk akak tunjukkan jalan dan kita sama-sama follow kak Salha dan rakan TLC yang lain terbang ke OSAKA, Jepun.

Call/ Whatapps :
013-3496050


No comments: