Tuesday 16 February 2016

Rawatan Untuk Hamil - Kaedah IVF vs Premium Beautiful

Rawatan Untuk Hamil - Kaedah IVF vs Premium Beautifu


Kos kehamilan melalui kaedah rawatan IVF, jika dilakukan di hospital kerajaan sekitar RM5,000 hingga RM10,000..
Manakala di hospital swasta memakan sehingga RM 12,000 hingga RM 18,000..Hasilnya, belum tentu jadi.

Pakai Premium Beautiful untuk hamil RM 3,000 belum tentu jadi juga. 
TAPI..Alhamdulillah dah banyak testimoni bila pakai korset Premium Beautiful jadi alternatif untuk mereka yang sedang berusaha untuk hamil...

Pelaburan secara IVF, RM 18,000 untuk sekali rawatan. Tapi dengan Premium Beautiful RM 3,000 memberi peluang setiap bulan untuk hamil. Mana yang lebih jimat??


BAGAIMANA PREMIUM BEAUTIFUL DAPAT MEMBANTU UNTUK HAMIL?

1. Menstabilkan hormon wanita
- Hormon tak stabil punca period tak teratur dan senggugut. Bila period tak teratur agak sukar mencari 'waktu subur' anda. Dengan pemakaian Premium Beautiful dapat membantu mengatur kitaran haid yang tepat setiap bulan sekaligus membantu menganggarkan waktu subur anda.

2. Membantu Menyelesaikan Masalah Period Tak Teratur dan Senggugut

3. Menaikkan Peranakan
Aktiviti seharian seperti mengangkat bebanan yang berat, terlalu lasak mengakibatkan peranakan jatuh. Dengan pemakaian Premium Beautiful dapat membantu menaikkan peranakan dan menguatkan kedudukan rahim agar lebih stabil, kukuh dan disokong sepenuhnya. Long Girdle Premium Beautiful sangat selesa dan takkan menekan rahim atau ovari anda. Untuk sesiapa yang perbah mengalami keguguran akak nasihatkan pakai Long Girdle Premium Beautiful untuk membantu pelekatan janin dan mengukuhkannya. Boleh dipakai sehingga usia kandungan mencecah 2-3 bulan.

4. Merawat Keputihan
- Masalah keputihan penghalang utama untuk hamil. Kuman dan bakteria menghalang pelekatan janin.Keputihan juga boleh mengakibatkan keguguran. Dengan jaringan yang ada pada Long Girlde Premium Beautiful membantu memberikan pengaliran udara yang baik pada rahim anda supaya tiada kuman punca keputihan. Rahim anda sihat tanpa keputihan.

5. Membersihkan Sisa Kekotoran Darah, Cyst dan Fibroid
- Bagi penghidap atau bekas pesakit Cyst dan Fibroid, Premium Beautiful dapat membantu membersihkan cyst dan fibroid dalam ovari

6. Membantu Mengawal Berat Badan
- Salah satu masalah sukar untuk hamil adalah masalah berat badan berlebihan. Bila kita obesiti, lemak menghalang pelekatan janin dan hormon terganggu. Untuk anda yang tak sempat nak bersenam, sangat-sangat digalakkan memakai Premium Beautiful sebab Premium Beautiful sangat membantu mengawal berat badan hingga mencapai berat badan ideal.

Lagi testimoni hamil dengan Premium Beautiful.










Kalau anda dah cuba macam-macam cara tapi masih tak berhasil, apa kata anda ikhtiar hamil dengan Premium Beautiful. Mana tau, Premium Beautiful asbab untuk hamil dengan izin darinya jua, INSHAALLAH..amin..

Nak dapatkan set Premium Beautiful anda hari ini, 
Call/SMS/WA:-
* free fitting and consult

No comments: