Friday 5 February 2016

Premium Beautiful Tipu - Pakai Korset Tapi Tak Kurus

Premium Beautiful Tipu - Pakai Korset Tapi Tak Kurus


Bagun awal pagi ni sebab hantar suami yang nak outstation ke Jakarta. Trip kali ni tak dapat nak ikut sebab bertembung dengan kehadiran keluarga dari Johor yang nak rasa bercuti Raya Cina di ibu kota..Sementara nak pergi kerja, godek-godek internet ternampak entry dalam salah seorang blogger yang meluahkan perasaan kesal dan rasa tertipu dengan Premium Beautiful Korset yang kononnya indah khabar dari rupa. Boleh kurus tanpa senaman tapi bila dia pakai kulit jadi gatal-gatal, tak selesa dan susah nak pakai..

Akak tersentuh untuk mengulas dan menceritakan kebenaran di sebalik kenyataan beliau. Dengan kenyataan yang disebarkan melalui media social sangat mempengaruhi pemikiran orang lain. Dan kalau kita lihat dalam komen entry beliau pun, ramai yang percaya dan membatalkan hasrat untuk memiliki Pb. Namun ada juga yang menafikan sebab mereka telah merasai kebaikan Premium Beautiful Corset.

Secara umumnya bila ada orang tanya..
" akak, betul ke pakai Premium Beautiful ni boleh kurus, tak perlu nak bersenam..kawal makan..
Kalau betul, saya nak la"...

Akak akan jawab, Kurus dengan Premium Beautiful ni 'BONUS'..Tapi, 99% yang pakai pasti akan kurus. Kalau akak dan agent Premium Beautiful Expert yang pakaikan.

Premium Beautiful Corset adalah pakaian dalam kesihatan dan pembentukan kontur badan gabungan teknologi Far Infrared Rays (FIR) yang direka khas untuk kesihatan dan kecantikan.

Dalam keluhan menyatakan keburukan Premium Beautiful ada ramai juga yang mengakui keberkesanannya. Jadi akak nak kongsi kenapa ada pakai PB yanh menjadi dan ada yang menyiksakan dan merasa tertipu dengan Premium Beautiful.

 6 SEBAB KENAPA MASIH TAK KURUS  PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL

1- Pakai Korset Premium Beautiful Tak Cukup 8 jam sehari
- Punca utama adalah pakai PB tak sampai 8 jam sehari masa mula-mula pakai. Tak konsisten. Sekejap pakai sekejap buka. Lepas Memang FIR takkan dapat berfungsi sepenuhnya terhadap badan anda.

2- Pakai tak Konsisten Selama 3 hingga 6 bulan masa mula-mula pakai
- Proses ni sangat penting dan TOLONG jangan ambil remeh. Untuk yang mula-mula pakai WAJIB pakai secara konsisten selama 3-6 bulan sekurang-kurangnya 8 jam sehari. Ini yang akak selalu praktikkan dan majoriti tak sampai 3 bulan, seminggu pun dah mengalami pengurangan berat badan sehingga 2-3 kilo. Ada juga yang hilang 10kg dalam masa sebulan.

3. Pakai cukup 8 jam sehari tapi masa makan buka Premium Beautiful
- Ada yang kata susah nak makan bila pakai PB. Perut cepat kenyang dan tak boleh habiskan makanan yang dah dibeli. Nanti membazir pulak. Dah memang tujuan pakai Premium Beautiful nak kurangkan berat badan, jadi ikut je la cara dia yang suruh kita makan dalam kuantiti yang sedikit. Lama-lama jadi kebiasaan makan dalam kuantiti yang sedikit. Sebab perut kita ni adalah aturan dari kita sendiri. Kalau kita makan banyak, dia akan meminta untuk diisi banyak. Tapi kalau kita isi sekadar keperluan dalam kuantiti yang diperlukan sahaja, memang tak ada masalah berat badan berlebihan.

4. Pakai Premium Beautiful yang salah Saiz
- Ini antara punca pemilik seorang blogger yang akak terbaca tadi. Dia jadi tak selesa, ketat dan gatal-gatal sebab salah size. BAHAYA!!! Salah pakai saiz memang takkan kurus, takkan selesa. Amat penting untuk dapatkan Premium Beautiful anda dengan size yang betul dari agent yang terlatih. ( yang rasa tak selesa tu, boleh contact akak untuk akak checkkan saiz, kalau uolls nak. free jer )

5. Cara pakai tak betul
Tak tahu cara pakai Premium Beautiful yang betul. Korset Premium Beautiful ni bukan sekadar pakai jer tapi perlu ada proses pengalihan lemak supaya lemak-lemak degil boleh ditempatkan di bahagian yang sepatutnya. Baru boleh dapat shape yang cantik dalam masa tak sampai 5 minit. Siapa yang tak ada 'breast' bila akak pakaikan tiba-tiba terus ada breast.

6. Tak konsisten
Alasan paling banyak bila mana dah pakai hari-hari, cukup 8 jam tapi bila hari cuti, korset pun cuti. Tak pakai. Pakai Premium Beautiful waktu hari bekerja jer. Kat rumah dah tak pakai. Sayangnya dik non. Jangan buat macam tu lagi ye. Konsisten 8 jam sehari..selama 3 hingga 6 bulan pasti 100% puas hati dengan kerja Premium Beautiful ni.

Semua alasan ini berdasarkan pengalaman akak sendiri yang sebelum ni pernah pakai Premium Beautiful pada tahun 2007. Main pakai jer. Bila jumpa dnegan TLC, disinilah akak mempelajari segala-galanya tentang PB sehinggalah akak dinobatkan sebagai trusted agent Premium Beautiful. Dan Alhamdulillah, semua customer akak memang puas hati dengan service kami dan kehebatan produk Premium Beautiful.

Akak nak kongsikan antara beberapa testimoni dari team kami..






Ramai pulak yang kurus dengan hanya pakai Premium Beautiful Korset. Macamana tu?? Pastikan anda membeli dari trusted agent untuk dapatkan perkhidmatan dari yang terlatih. Rugi beli tapi tak selesa pakai. Memang ramai yang hanya menjual barang tapi tak ramai yang menjual barang dan perkhidmatan rundingan as a consultant PB.

Nak dapatkan PB bersama panduan dan service terbaik dari kami #premiumbeautifulexpert

Call/SMS/WA:
013-3496050
Shikin

No comments: