Friday 13 July 2018

Premium Beautiful Korset - Bengkung Paling Viral

Premium Beautiful Korset - Bengkung Paling Viral



Cantik kan Bengkung Premium Beautiful ni. Siap ada lace gitu. Yang ni kak kin punya waist nipper yang berusia lebih 10 tahun. Masih cantik dan berfungsi dengan baik lagi. Berbaloi beli.


Kak kin  suka sangat bengkung Premium Beautiful ni. Sarung kat badan perut yang buncit jadi makin kempis. Pakai bengkung ni tak susah. Cangkuk-cangkuk jer siap. Siapa hari-hari pakai bengkung Premium Beautiful ni hari-hari mesti rasa tak selesa tanpanya. Bengkung Premium Beautiful ni berbeza sangat dengan bengkung yang lain. Pakai dia SELESA sangat-sangat dan tak bergulung.

Walaupun badan besar, bila ada Shape nampak lagi kemas dan mudah nak cari baju yang dah siap jahit. Tak payah susah-susah cari tukang jahit, beli kain dan hantar upah. Kos nya lagi tinggi berbanding kita beli baju dah siap. Sebab tu badan mesti ada shape. Walaupun bukan body patung tapi boleh pakai baju 'ready made'. Sebab ada je baju ready made size besar kan?

Bila pakai bengkung, takdelah nampak bonjol-bonjol lemak tu. Lagi-lagi kat bahagian perut dan lemak belakang badan.

 Pengambilan makanan pun dalam kuantiti yang sedikit sahaja dan dan elakkan dari makan berlebihan.

Pakai bengkung apa pun tiada masalah. Murah, mahal bukan ukuran, yang menjadi keutamaan adalah keberkesanannya dan tidak memudaratkan. 

Dah alang-alang memilih tu, elok pilih yang terbaik dan salah satu kelebihan Waist Nipper Premium beautiful ni adalah LIFETIME WARRANTY. Ada jaminan baikpulih secara PERCUMA seumur hidup. Kalau koyak, cangkuk tercabut boleh hantar untuk baiki secara PERCUMA jer!

Fabrik bengkung Premium Beautiful ni cepat menyerap peluh, anti bakteria dan anti bau.

Antara kelebihan bengkung Premium Beautiful:

👉 Menyokong tulang belakang
👉Membaiki posture badan
👉Membantu melegakan sakit pinggang
👉Kurangkan beban Slip Disc
👉Kurangkan ngilu jahitan bersalin Czer
👉Kempiskan perut dengan cepat dan selamat
👉Pinggang berlekuk bak kerengga
👉Mengawal keinginan makan berlebihan
👉Bengkung bersalin terbaik untuk bersalin normal atau secara pembedahan
👉Warranty seumur hidup


Jadi memang boleh la makan semua makanan tanpa risau penimbang naik mendadak. Sebab ada yang selalu kawal pemakanan kita dan membakar lemak sebelum sempat sebati dengan badan.




Tampil dengan penuh keyakinan bila sarung Premium Beautiful walaupun OOTD ni dengan pakaian yang tak sempat nak seterika.


Kak kin memang setuju sangat pilihan wanita yang dah bersalin untuk pakai korset Premium Beautiful walaupun dah lama berpantang ianya sesuai digunakan untuk kegunaan harian anda. Tidak terhad penggunaannya semasa berpantang sahaja.



Harga Bengkung Premium Beautiful murah!

Bermula dari RM699 jer!!!

Nak murah lagi?
wasap kak kin 
0133496050

Tekan je link ni



No comments: