Sunday 17 January 2016

Bb Plus Collagen - Nak Putih Macam Kajol

Bb Plus Collagen - Nak Putih Macam Kajol


Awal tahun 2016 dilanda demam Dilwale.  Bila bintang pujaan ramai Shah Rukh Khan berganding dengan Kajol memang penuh panggung dibanjiri peminat filem hindustan. Lepas tu banjir dalam panggung pulak..sob..sob. Kalau tengok cerita hindustan, tak menagis memang tak sah. 

Shah Rukh Khan kekal macho macam dulu-dulu jugak. Suka perwatakannnya yang bersahaja, kelakar dan caring. Sekali bila tengok Kajol, perrrrghhhh..tak kedip mata dibuatnya. Makin cantik, makin putih. Apa rahsianya??

Akak ambil petikan ini dari blog www.hanasuva.com

5 Rahsia Kecantikan Kajol Untuk Kulit Cerah Dan Kekal Menawan

1) Lakukan senaman ketat selepas melahirkan
Sejak melahirkan dua cahayamata Kajol banyak mengakui badannya naik mendadak. Beliau bertekad untuk mendapatkan bentuk badan yang asal dan berjaya menurunkan sebanyak 18kg.

2) Elak dari terdedah sinaran matahari
Beliau menafikan dakwaan mengatakan melakukan pembedahan melanin atau skin melanin surgery. Beliau berkata kulitnya cerah berbanding dahulu kerana dia mengelak dari terkena sinaran matahari.

" 10 tahun saya bekerja dan berlakon dibawah terik matahari membuatkan kulit saya gelap. Kini saya tidak bekerja begitu, sebaliknya lebih banyak berada di rumah jadi kulit saya makin putih. Ia bukan kerana pembedahan." Ujarnya dalam Flumibeat.

3) Menjaga pemakanan dan tidak makan makanan segera
Kajol juga menitikberatkan pola pemakanan dan tidak menyentuh makanan segera atau kudapan yang tidak menyihatkan. Dia percaya, pengambilan makanan berkhasiat dapat membekalkan tenaga berpanjangan kepada tubuh badan.

4) Minum air secukupnya
Untuk dapatkan kulit yang kekal cantik dan awet muda, kajol mengamalkan minum air putih sebanyak 9-10 gelas sehari.

5) Cukup tidur
Ini antara rahsianya untuk kekal segar dan kekal muda. Ujar Kajol dia akan pastikan mendapat tidur yang cukup antara 8-10 jam sehari.

" saya tidurkan anak pada jam 9.30malam dan saya sendiri akan lena selepas mereka melelapkan mata. Saya tidak berjaga malam dan tidak menghadiri parti. Jika ada kerja malam, sebaik selesai saya terus pulang.

Sumber via Berita Harian & Vanilla Kismis

Waahhh..patutlah Kajol makin cantik dan menawan.
 Agak-agak kita boleh ke buat macam dia. 
Nak bersenam ketat??... Tak cukup masa
Nak elakkan diri dari sinaran matahari...
Hari-hari kena matahari sebab keluar bekerja
Minum air, jaga makan, cukup tidur..mungkin boleh kot..
Tapi dua faktor yang kat atas tu macam susah jer.

Haa..ni akak nak share petua mudah nak kekal menawan dan cerah putih gebu gebas satu badan macam Kajol. Sesuai untuk anda yang kesuntukan masa untuk bersenam, tak mampu nak kawal nafsu makan, sering terdedah kepada matahari..
Anda cuma perlu dapatkan Pakaian Dalam Ajaib 
PREMIUM BEAUTIFUL sahaja. Dengan memakai premium beautiful ibarat anda melakukan senaman dan mampu membakar 900 kalori dalam masa sejam!!


Jadi tak perlu risau jika anda tak ada masa bersenam, anda masih mampu mendapatkan tahap kesihatan yang baik dan bentuk badan menarik hanya dengan memakai pakaian dalam ajaib Premium Beautiful. Bukan sahaja badan kembali langsing, wajah anda akan nampak semakin muda dan berseri.


Nampak tak Arni ni. Makin hari makin slim..makin hari makin muda..semuanya hanya dengan pakai Premium Beautiful jerr...

Berita baik!!!  Dengan setiap pembelian Premium Beautiful sepanjang bulan Januari akan menerima hadiah percuma BB Plus Collagen bernilai RM198.
Nak tau fungsi BB Plus Collagen, boleh klik link ni..


Antara testimoni hebat pengguna Bb Plus Collagen. Kak Dyna memang pengguna tegar BB Plus Collagen. Tanpa bersembunyi dari sinaran matahari, kak Dyna mampu memiliki kulit yang cantik berseri macam Kajol dalam masa yang singkat. Tak sampai 10 tahun pun...


Harga sekotak BB Plus Collagen hanya RM198. Tapi!!!! Harga istimewa seputih Kajol menanti anda. Terbuka kepada 3 yang terawal sahaja.

Call/Whatapps:

Cod bb plus collagen sekitar Keramat, Setiawangsa, KL, Wangsa Maju,  Putrajaya

* Agent BB Plus Collagen di seluruh negeri diperlukan

No comments: