Friday 15 January 2016

Premium Beautiful Mahal!!!

Premium Beautiful Mahal!!!
  

" Berapa harga Premium Beautiful kak? "

La, ye ke?? Tal la mahal pun. Tapi semua orang kata PB ni mahal..

Tu la.Lain kali, jangan dengar cakap orang ye. Tanya sendiri pada kami Premium Beautiful Expert. Kalau tak dari dulu lagi dah pakai Premium Beautiful dan dah rasa keselesaan pakaian dalam ajaib Premium Beautiful ni.

Harga Premium Beautiful ni tak mahal jika dibandingkan dengan corset berjenama di luar sana. Harga  Premium Beautiful ikut ukuran badan anda. Biasanya akak akan minta ukuran 4 bahagian badan untuk tentukan size yang sesuai dengan anda. Keistimewaan bagi yang tinggal sekitar KL, akak akan datang terus ke tempat anda untuk ambil ukuran dan fittingkan. Bagi yang tinggal di luar KL, boleh aturkan juga masa untuk akak fittingkan PB terus pada anda yea.

Harga Premium Beautiful ni tak mahal jika dibandingkan dengan manfaat yang diperolehi dan kelebihan-kelebihan yang ada pada Premium Beautiful.

Apakah kelebihan Premium Beautiful Korset

1- Premium Beautiful merupakan korset kesihatan tertua, dah 23 tahun di Pasaran. Ianya perintis kepada pakaian dalam yang mempunyai teknologi Far Infrared Rays (FIR) bukan sahaj dipasarkan di malaysia, bahkan ke serata dunia hingga ke US, UK, Australia, Jordan, Jeddah, Tokyo dan lain-lain.

2-Mendapat pengiktirafan SUPERBRANDS
Premium Beautiful merupkan pakaian dalam paling laris dan terhangat di pasaran kerana ianya sangat berkualiti dan tahan lama. Maksud SUPERBRANDS produk yang tinggi kualiti dan tinggi kuantiti sepanjang penjualan dan penggunaannya. Akak pun pakai PB dari tahun 2009 sampai sekarang. Dalam 6 tahun juga la. berbaloi la kan. Sekali melabur pakai sepanjang masa.

3. Mendapat pengiktirafan Persatuan Tulang Belakang Amerika Syarikat dan Canada
Siapa yang adan masalah sakit tulang belakang, sakit belakang, slip disc, INSHAALLAH Premium Beautiful dapat membantu masalah anda.

4. Korset Pelbagai Guna One Stop Center
Premium Beautiful memiliki segalanya. Direkacipta dengan berkonsepkan 70% kesihatan + 30% kecantikan = 100% keyakinan. Kesihatan badan akan lebih terjamin, In sha Allah, di samping dapat memecahkan lemak. Premium Beautiful juga dicipta dengan berkonsepkan mesra pengguna, oleh itu, si pemakai akan merasa selamat dengan pemakaian Premium Beautiful.

Fungsi utama untuk "TOUCH UP" tubuh pemakai, supaya nampak kemas. No more bulge dan berlipat-lipat sana sini. Sambil tu FIR berfungsi untuk passively burn fat - FIR getarkan molekul air dalam badan dan mengembangkan salur darah supaya darah kita mengalir lancar dan mudah membuang toxin dalam badan.

5- Mampu dimiliki oleh semua orang - uols boleh dapatkan secara cash, credit card dan instalment! Percaya atau tidak, Premium Beautiful corset ni yang termurah di pasaran untuk korset yang sama league dengannya. Ada korset yang lagi mahal kat luar sana, dalam range hargA RM4,000- RM6,000 untuk satu set???

6- Jaminan baik pulih kerosakan seumur hidup.
Sebarang kerosakan akan dibaiki secara Free Of Charge (FOC). Sampai bila-bila tau, selagi ada bentuk rupa korset...Kerosakan yang boleh dibaiki ni seperti :
- Koyak (bukan digunting)
- Hook tercabut
- Tetulang patah


Agak-agak dengan RM2,000 ni mahal tak kalau dengan hanya RM2,00 anda
- Guna dan pakai sepanjang hayat
- Kos repair percuma sepanjang hayat 
- Tak perlu beli bra dan panties lagi
- badan mantain cantik dan tak mengembang, tak menggeleber
kalau beli pil kurus dah RM100 sebulan, jamu ketat rahim RM100 dah RM200 total setahun dah RM2,4000 SETAHUN

RM 2400 SETAHUN vs Premium Beautiful harga RM2,000 boleh pakai bertahun-tahun.

Beli Premium Beautiful Sekali Seumur Hidup
Makan Ubat Kurus Seumur Hidup...

Kesimpulanya, Premium Beautiful memang mahal kalau anda hanya dengar cakap orang jer. Sampai bila asyik dengar cakap orang jer. Dan kalau anda nak Premium Beautiful PERCUMA/FREE OF CHARGE pun boleh!! Akak buka pada 3 orang terawal sahaja yang contact akak hari ini.

Call/WA:013-3496050

#premiumbeautifulexpert


No comments: