Monday 15 June 2015

Bimbingan Perniagaan Percuma Bersama Multimilinioraire Haji Azlan Deraman

Bimbingan Perniagaan online Percuma Dari Multimilinioraire Haji Azlan Deraman


#kamiprotegecdmhajiazlanderaman

Alhamdulillah, terima kasih Allah kerana memilih saya diantara berjuta untuk bertemu dan berguru dengan Jutawan secara PERCUMA jer!!!

Beliau adalah gambaran masa depan  kami dalam bussiness ni, Multimilinioraire Haji Azlan Deraman dan Isterinya Hajjah Rohana. 


Ada orang kata, saya tak suka buat bussiness sebab bila saya kaya, mengundang riak, menunjuk-nunjuk kesenangan, sombong, lupa daratan...ada juga yang taknak buat bussiness alasannya saya dah sangat selesa hidup macam ni ( walaupun memang sempit ) ego!!!!!

Memang betul orang kata, nak berjaya ada seribu cara..
Tapi kalau tak nak memang beribu alasan..tapi itu semua cuma alasan..Alasan yang mengekang untuk mencapai kejayaan. Sebab bukti dah ada depan mata. Lihat sendiri Top sifu kami berdua ni...Mereka berdua diiktiraf sebagai no 1 Top Multimilioraire di Malaysia dalam network bussiness tapi masih bersifat 'humble'. Tetap bersederhana dan merendah diri dalam kehidupan..

Sebenarnya kita jadi kaya dan berharta bukan untuk jadi riak. Lebih baik hidup berharta dari hidup meminta-minta. Harta bukan segala-galanya tapi dengan harta boleh menyemai pahala dan bahagia dunia dan akhirat. InshaAllah.

Bak kata sifu semalam, Rasullullah juga bersabda 

"Sebaik-baik manusia adalah manusia yang memberi manfaat kepada orang lain dan dia hidup dalam kesederhanaan walaupun dilimpahkan kekayaan"

Jadilah resmi padi, makin berisi makin tunduk merendah ke bumi.


Gunakan peluang yang ada pada hari ini untuk menggapai kesenangan di masa akan datang.




No comments: