Sunday 28 June 2015

Wajib Beli Premium Beautiful Dari Agent Terlatih #PremiumBeautifulExpert

Wajib Beli Premium Beautiful Dari Agent Terlatih
 #premiumbeautifulexpert



Adik-adik, akak-akak, makcik-makcik atau abang-abang yang nak belikan isteri bengkung moden untuk bersalin, nak kuruskan badan atau nak selesaikan masalah kesihatan seperti sakit pinggang, senggugut dan sebagainya, pastikan dapatkan set Premium Beautiful Corset ni dari agent terlatih dan bertauliah #premiumbeautifulexpert

Kenapa???

Sebab nak elakkan dari berlakunya kes penipuan dan ketidakselesaan semasa memakai Premium Beautiful Corset. Banyak tawaran akak jumpa di mudah.my yang tulis " premium beautiful murah" tapi bila di teliti, SAH ianya adalah set premium beautiful tipu! Jadi jangan mudah tertipu dengan harga murah Premium Beautiful kerana...

1) PRELOVE set!!!
Amaran keras yea! Tolong jangan kongsi pakaian dalam anda ( PB set ) ni dengan orang lain yea. Memang fabrik dia anti-bakteria tapi uols selesa ke guna pelapik sulit dengan orang lain? Lagipun PB ni merakam bentuk badan pemakainya. Jadi bila uolls pakai set orang lain, badan uols akan jadi macam badan pengguna yang sebelumnya..Oh Myy??

2) SET LAMA
Tiada lagi fungsi FIR pada corset tersebut kerana kebiasaannya set lama ni kerap terperap dalam bonet kereta yang panas atau terdedah jer. Memang FIR nya akan berkurangan kalau tiada penjagaan yang rapi.

3) CLEARANCE STOCK
Anda tak boleh nak tukar size sekiranya size yang dipakai tak selesa dan tak sesuai dengan size anda. Pakai PB bukan untuk senak dan sendat yea. Tapi untuk selesa dan bebas bergerak. 
 Dan sekiranya terdapat sbarang kerosakan pada Premium Beautiful, memang menjadi  masalah untuk anda mencari semula agent pb tu sebab mereka memang nak habiskan stok jer dan tak berminat nak berbussiness lagi.

Untuk pengetahuan anda, service premium beautiful ni sepanjang hayat yea. Lifetime warranty. Maknanya bila ada sebarang kerosakan seperti hook tercabut, kain tercarik, tetulang patah, anda boleh hubungi semula agent premium beautiful anda untuk mendapatkan perkhidmatan baikpulih secara PERCUMA. No HIDDEN Charge dan No GST!

Itulah sebabnya
 WAJIB 
dapatkan Premium Beautiful dari agent yang aktif dan sah sahaja.
Alhamdulillah, akak antara salah seorang agent terlatih #premiumbeautifulexpert

Lagi satu tips utama sebelum membeli Premium Beautiful!
Pastikan agent tersebut PENGGUNA TETAP PB Corset. Kerana hanya mereka yang jatuh cinta dengan SUPERBRANDS dan HIGH QUALITY PRODUCT macam Premum Beautifu ni je yang akan memberikan perkhidmatan terbaik dan sepenuh hati untuk anda sebelum, semasa dan selepas urusniaga dilakukan.

Macamana nak tau agent tu pengguna setia Premium Beautiful atau tak???

Senang ajer...Pergi check blog, fb personal dan instagram mereka.
Mereka jual dah pasti mereka pakai.

Lagi banyak testimoni maknanya mereka memang penguna setia dan agent yang sah dan aktif memberikan perkhidmatan kepada orang ramai.
Insha Allah pasti dia juga serius untuk memberi perkhidmatan terbaik untuk anda.

Dah alang-alang pakai Premium Beautiful Corset dengan harga empat angka kecil, lebih baik kita dapatkan dari agent yang serius nak berniaga dan boleh berikan khidmat terbaik sepanjang hayat.

Nak cari Premium Beautiful, cari #premiumbeautifulexpert!!!
 
013-3496050
Shikin


No comments: