Wednesday 24 June 2015

Bonus Raya Besar 2015


Bonus Raya Besar 2015
Diam tak diam harini dah masuk Ramadhan ke 7. Hari ke 7 umat islam berpuasa. Masih tak terlewat akak nak ucapkan slemat menyambut Ramadhan dan selamat beribadah. Macamana dengan puasa tahun ini. Semoga bulan mulia ni dimanfaatkan sebaiknya bukan sahaja untuk berpuasa bahkan memperbanyakkan amalan-amalan sunat dengan solat sunat tarawikh, solat Witir, tahajud, bersedekah, berzikir dan mengingati Allah sepanjang masa.

Puasanya baru hari ke 7 tapi kekecohan menyambut Aidilfitri, masyaALLAH. Kaum ibu dah mula ke shopping mall dan yang lagi mudah shopping online baju raya untuk suami, isteri, anak-anak, ibu bapa dan ada jugak yang tukar kereta baru semata-mata nak sambut hari raya jer. Kaum bapa pula dah mula pening memikirkan kos nak memenuhi impian yang tersayang. Mana nak bagi mak ayah di kampung, tol, duit minyak, duit nak beli kuih muih dan nak bagi duit raya pada keluarga, saudara mara dan sahabat handai.. Arggghh..pening!!!!



Apa anda rasa bila tengah serabut-serabut tu, pergi ke bank nak keluarkan duit tengok dalam baki dalam akaun tertera macam ni???? 
Banyak yang boleh kita buat dengan income macam ni kan. Nak balik beraya pun kurang tekanan bila kita mampu tanpa perlu menyekat perbelanjaan.

Memang terpaksa semak baki berkali-kali sebab tak percaya langsung dengan apa yang mata nampak pada skrin mesin ATM tu. Memang bisnes bersama Sohonita Ikon Malaysia CONFIRM boleh mengubah taraf kewangan terutamanya dalam kehidupan serba moden ini.


Dibawah naungan Jutawan CDM Haji Azlan Deraman dan bimbingan dari Ikon Sohonita CDM Salha Zain, segala impian pasti jadi kenyataan. Buat sesiapa yang dalam minda masih fikir macam ni..

“ Ye ke..?”
“ Boleh percaya ke..”
“Taknaklah buat, menambah hutang jer lagi..”



Akak nak tunjukkan antara bukti income team kami. Bila dah dapat income macam ni memang boleh buatkan kita bebas masa,
Bebas berbelanja,
Bebas hutang,
Bebas menyimpan
Bebas memberi..





   


Walaupun bekerja dalam Jabatan Kerajaan, masih nak cari extra income sebab dalam kehidupan sekarang pendapatan RM3,000 memang tidak mencukupi. Nak bayar hutang sendiri di PTPTN, sewa rumah, duit kereta tiap-tiap bulan, duit minyak, pampers anak, kos makan minum. Silap-silap memang tak dapat nak bagi mak ayah duit belanja untuk mereka. Memang mereka tak mengharapkan balasan tapi apa balasan kita untuk mereka yang telah menjaga, mengasuh dan mendidik kita dari dalam perut hingga membesar dan bekerja sekarang? Ayuhlah berbakti dan memberi pada yang tersayang sementara berkesempatan.




Kalau Kerajaan pun nak cari extra income dengan GST, apa alasan kita untuk bersenang-lenang menunggu gaji masuk setiap 25 haribulan. Banyak atau sedikit kerja yang kita buat, jumlah gaji yang sama masuk dalam akaun. Tapi dengan SOHOBIZ ni, pendapatan anda yang tentukan. Banyak yang anda buat, banyak yang anda dapat..


Yang masih tercari-cari peluang berniaga dengan income bulanan macam ni boleh segera contact akak untuk akak terangkan secara telus bagaimana nak generate income sampingan macam ni. Pada asalnya yang berniaga dengan Top Leaders Circle ni bermula dengan part time sahaja. Tapi makin lama buat in shaa Allah income CEO pun mampu kita capai.


Your Trusted Agent Premium Beautiful Expert
013-3496050
Ckin Ali









No comments: