Sunday 20 September 2015

Cyst Kecut Lepas 3 Minggu Pakai Premium Beautiful Corset

Cyst Kecut Lepas 3 Minggu Pakai Premium Beautiful Corset


Testimoni dari Fiza, pengguna Premium Beautiful yang menghidap Cyst sebelum menagdung. Dan ketika mengandung Cyst masih ada. Berpantang dengan Premium Beautiful Corset dan Alhamdulillah bila buat pemeriksaan Cyst dah kecut dan terus hilang.

Beliau menyarankan adikknya yang juga menghidap Cyst untuk pakai Premium Beautiful Corset. Selepas konsistent pakai hanya 3 minggu jer,Alhamdulillah kesan yang sangat baik.Cyst makin mengecut dan hilang. Sebab teknologi Far Infrared Rays (FIR) yang ada pada PB bantu melambatkan pertumbuhan sel cyst/cancer dan kalau sel masih kecil memang harapan untuk pulih sepenuhnya sangat tinggi..inshaAllah...

Seronok dengan tindakbalas baik PB terutamanya dari aspek kesihatan. Saya juga menasihatkan agar semua wanita menjadikan Premium Beautiful Corset sebagai pakaian dalam anda kerana ianya bukan sekadar pakaian dalam tapi juga sebagai pencegahan dan rawatan pelbagai masalah wanita seperti
- Senggugut
- Sakit Pinggang/ Slip Disc
- Period Tak Teratur
- Cyst/Fibroid
- Melambatkan sel kanser
- Menaikkan punggung
- Menganjalkan payudara
- Asthma
- Gastrik
- Batu Karang
- Keputihan
- Migrain
- Buasir
- Sembelit
- Mengetatkan Vagina
- Nak Hamil
Nak Berpantang ( Bengkung Moden )
- Hilangkan Bau Badan
- Awet Muda..
- Nak kurus
Nak Reshape Badan

Ya Allah, banyak sangat kebaikan Premium Beautiful ni kan?? Hanya dengan satu PB tapi macam-macam kebaikan kita dapat. Agak-agaknya kalau hanya dengan RM2,200 hingga RM2,600 untuk satu produk tapi boleh selesaikan semua masalah kat atas ni, MAHAL tak yea???

Contoh kalau kita beli produk nak kurus..Kos ke Slimming Centre sahaja dah lebih dari RM2,000 kan?? Belum campur dengan Jamu nak ketatkan Vagina lagi..kalau sebulan pun dah kos untuk beli kedua-dua barang ni dah RM2,500, dibeli selama 12bulan..masyaALLAH, PB ni jauh lagi MURAH dari kos tu  semua. Dan nak tanya lagi, ada masa ke nak ke slimming center tu?? Kerja pun dah 9 jam, tak ada masa langsung nak ke Slimming Centre. Kalau kurus pun tak ada shape. Kulit jadi 'gedebeh'. Tak cantik dan macam kulit kecut orang tua. Bila tak ada budget tak pergi slimming centre, jadi gemuk balik semula. Aduhai... Makan pun kena kawal..

Tapi dengan pakai PB hanya 8 jam sehari dah macam kita berjoging setiap hari.  Tak perlu kawal makan, tak perlu diet ketat, tak perlu ulang alik ke tandas cirit birit, tak perlu jolok tekak lepas makan, cuma sarung pakaian dalam ajaib PB sahaja, segalanya pasti milik anda. Kurus yang sihat dan menawan.

Nak kurus pun kena ada ilmu. 
Nak tau rahsia kurus yang sihat,

SMS/WA:
013-3496050
#premiumbeautifulexpertkl

No comments: