Wednesday 30 September 2015

Kenapa mesti Premium Beautiful???

Kenapa mesti Premium Beautiful???


7 Kelebihan Premium Beautiful Corset

Memang banyak pakaian dalam mahupun korset di pasaran. Namun kenapa, mengapa mesti Premium Beautiful tetap menjadi pilihan wanita sehingga lebih 20 tahun lamanya?

1. Premium Beautiful merupakan perintis kepada pakaian dalam yang mempunyai teknologi Far Infrared Rays (F.I.R) membantu proses pembentukan kontur payudara, kontur pinggang dan pinggul yang menawan.

2. Mendapat pengiktirafan Superbrands, iaitu Premium Beautiful merupakan pakaian dalam yang paling laris dan terhangat di pasaran kerana Premium Beautiful sangat berkualiti dan tahan lama. Maksud Superbrands bilamana produk itu mendapat permintaan yang tinggi disebabkan oleh kualitinya yang tinggi. 

3. Mendapat pengiktirafan Persatuan Tulang Belakang Amerika Syarikat dan Canada. Sesiapa yang mengalami masalah sakit belakang, slip disc, InshaALLAH, Premium Beautiful Corset dapat membantu masalah sakit belakang.

4.   One stop centre - Premium Beautiful memiliki segala-galanyanya. Ianya direka berkonsepkan 70% kesihatan, 30% kecantikan = 100% keyakinan. Kesihatan akan lebih terjamin, dan dapat memecahkan lemak.

5. Jaminan seumur hidup. Sebarang kerosakan akan dibaiki secara PERCUMA sepanjang hayat. Tiada sebarang bayaran tersembunyi..

6.  Kuasa regangan 360 darjah. Tidak menyekat pergerakan seharian anda. Premium Beautiful juga dicipta dengan berkonsepkan mesra pengguna, oleh itu, si pemakai akan merasa selamat dan selesa dengan pemakaian Premium Beautiful.

7. Teknologi datang dari 3 buah negara maju
  • Amerika Syarikat – Jahitan stereoscopic iaitu jahitan yang tahan regangan. Inilah sebabnya Premium Beautiful takkan regang walaupun sudah dipakai untuk jangka masa yang lama.
  • Germany – Fabrik Akwatek dan Akwadyne aitu fabrik di mana ia mampu seimbangkan suhu badan dan tidak meresap peluh. Oleh itu, pemakaian Premium Beautiful untuk jangka masa selama 8 jam sehari tidak akan mengeluarkan sebarang bau.
  • Japan – Teknologi F.I.R
Apa yang paling penting, Harganya berpatutan, mampu milik dan mampu dimiliki oleh semua orang. Surirumah, pelajar pun mampu memilikinya. Nak dapatkan set Premium Beautiful , cuma whatapps akak untuk free fitting.

013-3496050
Shikin
#premiumbeautifulexpert

No comments: