Saturday 5 September 2015

Kelas Social Media Percuma Kepada Semua Usahawan Online

  Kelas Social Media Percuma Kepada Semua Usahawan Online
 
 
Berita baik pada sesiapa yang berniaga, baru nak berniaga atau sedang mencari peluang berniaga secara online atau offline, inilah masa terbaik untuk anda melakukannya dengan menyertai kami di Top Leaders Circle.

Pengalaman akak sendiri masa masa mula-mula berniaga, memang tak tau lagsung pasal blog, instagram, pages. Satu-satunya yang akak guna cuma facebook Itupun jarang sangat nak update status dan status merapu jer. Tapi bila berniaga bersama Top Leaders Circle ni dapat peluang untuk belajar berniaga melalui social media secara PERCUMA, memang 'bonus besar' bagi akak sampaikan tak menang tangan nak balas messages dari customer bukan sahaja dari dalam Malaysia bahkan sampai ke Brunai, Singapura dan UEA pun ada. 

Bersyukur sangat ditemukan dengan Top Leaders Circle dari tak mahir berniaga, diajar secara online dan offline. Tenaga pengajar pula memang dari pakar web master CDM Al-Faath Al-Ayubi dan dari Ikon SOHOITA yang diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia iaitu isteri beliau CDM Kak Salha Mohd Zain. Maksud IKON SOHONITA ni sebagai mentor, ketua dan role model untuk sesiapa sahaja samaada surirumah, pelajar, kakitangan kerajaan, golongan profesional yang nak berniaga secara sepenuh masa atau separuh masa dapatkan bimbingan, nasihat dan tunjuk ajar dari beliau. Yang lagi seronok, perkhimatan mereka adalah PERCUMA!!!!! Tak kena bayar pun. Bawa diri jer...Memang seronok dan bersyukur sangat berada dibawah naungan merka di Top Leaders Circle.



Kelas Social Media Percuma bersama CDM Al-Faath Al-Ayubi



 
Mentor saya Ikon SOHONITA Malaysia, CDM Salha Mohd Zain


CDM Al-Faath Al-Ayubi dan CDM Salha Moh Zain adalah tenaga pengajar dan merupakan penaung Top Leaders Circle. Mereka adalah gambaran masa depan saya. Mentor saya dan juga bakal mentor anda yang inginkan pendapatan sehingga enam angka sebulan secara separuh masa atau sepenuh masa.

PILIHAN HARI INI, PENENTU DI MASA AKAN DATANG

#weloveTLC
#TopLeadersCircle

013-3496050





No comments: