Monday 2 May 2016

Berkesan Ke Pakai Pelapik Tilam Bio Velocity Sleep Mate?

Berkesan Ke Pakai Pelapik Tilam Bio Velocity Sleep Mate?



Mesti ramai yang tertanya-tanya. Berkesan ke pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) ni? Masa mula-mula beli dulu suami akak pun tak percaya dan macam nak marah juga la sebab beli dengan harga RM 1,288 agak besar buat kami masa tu. Tapi sebenarnya akak beli tak sampai RM 1,288 pun ( nak tau, nanti whatapps akak ye macamana nak pakai free )
Untuk pengetahuan anda, RM 1,288 tu harga pada tahun 2013..
Pada tahun 2015 sehingga sekarang, harganya RM 1,488 
( Nak speacial price, speacial whatapps yea )

Mari akak kongsikan testimoni terbaru dari customer akak nun di Perak. Datang dari Perak untuk dapatkan pelapik tilam BVSM ni ada macam-macam masalah yang ingin diselesaikan. Dah jemu makan ubat, katanya. Dah puas berurut, cuba macam-macam ubat, tujuan hanya satu, nak bagi anggota sebelah kiri yang tak boleh bergerak (strok) untuk kembali bergerak.


Selepas 3 minggu menggunakan pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate, hasilnya:-
- Badan jadi ringan
- Bacaan Kencing Manis Stabil
- Kolestrol turun dan stabil
- Mata yang kabur dah kembali terang

Cuma masih ada rasa sakit pada anggota yang strok, kesan tindakbalas atau dipanggil healing crisis. InshaAllah, kesan itu akan hilang tak berapa lama lagi dan inshaAllah,anggota tersebut boleh aktif semula. 

Untuk anda yang diuji dengan pelbagai masalah kesihatan, akak memang syorkan tidur dengan pelapik tilam bio velocity sleep mate ni. Yang tidak mengalami masalah kesihatan juga sangat-sangat digalakkan menggunakan pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate ini. Sebab badan kita perlukan tenaga untuk di charges hari-hari. Macam bateri handphone kita juga. Hari-hari kita charge, baru boleh beroperasi semula kan. Kita pun kena charge dengan aura Velocity tilam BVSM ni.

Satu rumah, satu BVSM

#CODBioVelocitySleepMateKL

No comments: