Monday 2 May 2016

Pengedar Utama Mineral Coffee @ Min Kaffee Area Kota Damansara

Pengedar Utama Mineral Coffee @ Min Kaffe Area Kota Damansara




Sejak kebelakangan ni, memang ramai sangat yang tercari-cari Mineral Coffee ni. Walaupun mulai semalam, 1 Mei 2016 dah bertukar nama baru, harga baru, packaging baru..tapi jangan risau..kualiti dan rasa tetap sama.



Inilah wajah baru Min Kaffe. Harga kalau dulu RM30 sekotak, sekarang RM33. Naik tak banyak mana pun. Kalau nak harga lama, boleh whatapps akak untuk kita bincang-bincang yea sementara stok masih ada..

Masa dalam perjalanan nak ke Kenduri kahwin semalam, dapat whatapps dari orang Kota Damansara. Nak cari stok Mineral Coffee. Memang bertuah sangat orang Kota Damansara sekarang ni sebab sangat mudah untuk dapatkan stok Min Kaffee kat sana.



Anda boleh dapatkannya melalui kakak manis kita ni, Kak Sabariah. Sebenarnya, Kakak manis ni owner Petronas ni..
Beliau agent sah Mineral Coffee di Kota Damansara dan sesiapa yang nak dapatkan stok kopi ni boleh terus ke Petronas Kota Damansara sebelah Shell yang ada KFC tu ye..Sebab Petronas kan banyak kat sana.
Nak dapatkan dalam bentuk sachet pun boleh sebab kak Sabariah memang ada jual yang loose. Siap ada air panas untuk bancuh dan minum terus. Dapatlah hilangkan mengantuk masa drive kan..

Boleh terus hubungi Kak Sabariah untuk dapatkan stok Min Kaffee harga lama. Lepas ni dah harga baru yea..

Call/SMS/Whatapps

#AgentMineralCoffeeKotaDamansara

www.hasikin.com

No comments: