Monday 16 May 2016

Premium Beautiful- Short Bra Push Up Semulajadi

Premium Beautiful Short Bra- Bra Push Up Semulajadi



Hari ni, akak nak share Short Bra Premium Beautiful yang boleh push up aset secara semulajadi. Beza antara Long Bra dan Short Bra cuma dia pendek sikit dan tak tutup bahagian atas perut. Sama je  panjangnya macam bra yang uols selalu pakai tapi banyak sangat perbezaan dan keistimewaannya dari bra yang biasa. Dari segi fungsi kedua-duanya, short bra ni sama sahaja dengan Long Bra Premium Beautiful.

KEISTIMEWAAN SHORT BRA PREMIUM BEAUTIFUL



1- Rekabentuk cup bra yang berbentuk Pyramid

Selalu kita jumpa cup bar berbentuk bulat atau dome kan? Sebenarnya cup berbentuk bulat atau dome memang tak baik untuk kesihatan kita. Sebab ia akan menekan nipple kita. Bila nipple tak ada ruang untuk bernafas, menyebabkan nipple sedikit gelap, masalah puting tenggelam dan menyumbang kepada BREAST CANCER. CANCER mudah terjadi terutamanya bagi ibu yang menyusukan anak, pastikan bersihakan 'Nipple' anda selepas menyusukan bayi sebab bila tak bersih, 'nipple' akan terpenyek dan terperap dalam bra berbentuk Dome dan boleh menyebabkan cancer.

Jadi, dengan cup berbentuk Piramid Premium Beautiful memberikan ruang kepada nipple anda untuk bernafas dan mencerahkan kembali 'nipple' anda.

Dengan 3 Dimensi Pyramid dapat menampung keseluruhan breast anda ( full cup ) dari terkeluar dan menganjalkan semula payudara anda.

2. Ada Far Infared Rays (FIR) - Setiap produk Premium Beautiful mempunyai Far Infared Rays (dari tourmaline ) yang dah disuntik dalam benang dan ditenun. Fungsi FIR adalah menggetarkan molekul air dalam badan untuk melancarkan peredaran darah. Sebab tu bila PB rosak atau koyak memang tak boleh repair sendiri sebab benang pada PB tak sama dengan benang biasa tu. Benang PB ada FIR.

3. Di bahagian Cup Bra telah disuntik dengan CHITOSAN yang membantu menghalang sel cancer.

4. Bahagian Belakang Bra Berbentuk U untuk membantu menghilangkan lelemak belakang badan.
Lemak belakang badan punca kita tak ada breast. Ramai yang kata tak ada breast bila pakai PB breast yang teralih ke belakang terus balik ke rumah dia ( duduk dalam cup ) dan tak sampai 5 minit breast dah ada.


5. Material kain yang mempunyai kuasa serapan peluh yang baik
 dan anti bau
Fabrik akwatek dan akwadyne sama macam kain Long Bra Premium Beautiful. Kain mudah serap peluh, tak berbau dan anti bakteria.

6. Tali yang tebal dan kukuh untuk menampung sebesar mana aset anda. ia takkan terjatuh atau longgar.

7. Lifetime Warranty - Jaminan Baik Pulih seumur hidup. Lumayan tak? Beli sekali boleh pakai seumur hidup. Kalau koyak, hook tercabut boleh hantar pada akak semula untuk repair percuma sahaja.

Cuba uollss bayangkan. Ada jer bra yang harga RM300++ jugak, tapi bila pakai sampai setahun  jer sebab makin hari makin longgar, dawai terkeluar, dawai bengkok sebab kita kan pakai hari-hari. Sebab dia tak tahan dan tak ada warranty. 

Alah membeli, menang memakai.

013-3496050 
Ckin Ali 


No comments: