Friday 27 May 2016

Lepas Bersalin Perut Masih Macam Mengandung 4 Bulan?

Lepas Bersalin Perut Masih Macam Mengandung 4 Bulan?

Ya Allah, Memang dugaan betul la bila dah bersalin tapi orang masih cakap macam ada baby masih tak keluar lagi. Sentap mak. Jangan risau, walau secantik mana pun seorang wanita pasti takkan terlepas dari masalah ini. Tengok tu, Bakal Permaisuri England, Kate Middleton pun mengalami masalah yang sama macam kita.


Itu dulu. Masa dia baru lepas bersalin. Tapi sekarang, body dah makin ramping dan kulit makin flawless. Memang kena ada USAHA untuk kembalikan semula bentuk badan agar kita sendiri rasa yakin dengan diri beliau. Agaknya, apa yang Kate buat yea untuk dapatkan bentuk badannya semula. Mesti dah habis berpuluh-puluh ribu asalkan dapat apa yang diidamkan.

Namun kita rakyat Malaysia, sangat-sangat beruntung sebab tak perlu berhabis berpuluh ratus ribu untuk hilangkan perut buncit tu. Masyarakat kita memang kaya dengan petua turun temurun seperti berbengkung, bertangas, berurut dan sebagainya.


Agak-agaknya tahan ke kita nak balut dengan bengkung sepanjang 40 meter pada badan. Dengan nak uruskan anak, tenaga sendiri pun tak kuat nak tarik bengkung tu bagi ketat pada badan. Akibatnya, bengkung diabaikan.

Dah la tak ber bengkung, nak telan akar-akar kayu yang pahit tu lagi la h tak kan? Jadi macamana nak bantu lancarkan peredaran daraf nifas, nak cepatkan proses kecutkan rahim dan stabilkan semula hormon lepas bersalin?


Akibatnya:-

Darah nifas yang tertinggal akan menyebabkan ketumbuhan dalam rahim, Lepas bersalin tiba-tiba dapat kesan ada Cyst, Fibroid dan Endo.

Rahim lambat sembuh dan kecut. Pengecutannya tidak rapi dan tak pasal-pasal lepas bersalin macam-macam jadi. Keputihan, Faraj Berbau, Rahim Bengkak @ kembang, Ketumbuhan Rahim. NaudzubillahhiMinZalik.

Hormon juga jadi tak stabil. Bila tak stabil, memang terdedah kepada masalah kegemukan melampau, haid tak teratur dan stress.


Now akak nak share pada semua tentang Bengkung yang mudahkan kerja anda dan ianya sama sekali tak rimas langsung. Dan bengkung ni pulak ada khasiat 20 in 1. 
Banyak kan? 





Sebab bengkung ni ada Far Infrared Rays ( FIR ) yang boleh :-

- Melancarkan peredaran darah, jadi darah nifas cepat bersih
- Seimbangkan hormon
- Kempiskan perut kembang lepas bersalin
- Mengecutkan dan merapatkan rahim dengan cepat
- Buang angin dalam perut dan faraj
- Menghalang keputihan
- Menghilangkan Strechmark
- Membanyakkan susu badan
- Membentuk semula badan dan part yang kembang
- Membakar lemak 900 cal per hour
Dan banyak faedah dari hujung rambut hingga hujung kaki

Semua ni kita akan dapat bila kita pakai Corset Premium Beautiful ni. Lega rasa kan. Tak payah risau-risau dah nak fikir pasal bentuk badan. Pakai jer, dah settle macam-macam masalah.

Bukan nak over promote, tapi dari pengalaman ribuan testimoni orang yang berpantang dengan Premium Beautiful ni, hasilnya memang PUAS HATI dan DRASTIK!!




Even bersalin secara Ceaser pun, SANGAT-SANGAT perlu pakai bengkung Premium Beautiful untuk memastikan luka luar dan dalam pulih sepenuhnya.
Ngeri tau kalau luka luar je kering tapi yang kat dalam tu busuk 'benyek'..ooooouh!!scary!!!


Bila bersalin, perkara pertama kena buat sarung perut dulu. Lepas dah sarung, baru boleh fikir pasal mengurut. Tak guna berurut kalau bengkung tak ada. masuk angin juga yea.

Jadi, sediakan bengkung sebelum bersalin ibarat sediakan payung sebelum hujan.

Berapa harga Premium Beautiful?
Harga? 
Boleh Dirunding 

Yang penting akak doakan semoga ibu-ibu kat luar sana berpantang dengan tenang dan bahagia. Taknak la rasa tersiksa dan stress nak mengikat, membalut bagai.

Sentiasa pastikan masa kita sentiasa diuruskan dengan sebaiknya untuk diri dan si comel.

Bakal-bakal ibu boleh dapatkan harga istimewa dengan akak, Premium Beautiful Expert:-

013-3496050
Free Fitting Setiawangsa, Wangsa Maju, Ampang dan Batu Caves








No comments: